هیلا اکرانی

بازیگر سینما

هیلا اکرانی

بازیگر سینما

فیلم سینمایی تیک

فیلم سینمایی تیک



دانلود فیلم تیک با بازی ابوالفضل پور عرب - 992
  تهیه کننده:رضااشتیانی
حبیب بعد از اینکه مطلع می شود سپیده از او باردار است سعی در پنهان کردن موضوع در بین دوستان خود دارد که...
بازیگران: ابوالفضل پورعرب، هیلا اکرانی، عبدالرضا زهره کرمانی، رویا تیموریان، مهتاج نجومی، عباس امیری، رضا سعیدی، محمد ابهری، زهرا سعیدی
کارگردان: اسماعیل فلاح پور
سال ساخت: 1380

نسخه چاپی
ارسال به دوستان
اشتراک در فیس بوک
 
 


فیلم سینمایی خاک سرد

"خاک سرد" در گروه سینمایی آزاد اکران می شود

 

 

جواد قاضی مدیر پخش گویافیلم گفت: "خاک سرد" سبحانی تا قبل از ماه رمضان در گروه سینمایی آزاد به نمایش عمومی درمی‌آید و هم اکنون مشغول رایزنی با چند سالن برای بستن قرارداد اکران هستیم.

"خاک سرد" دومین ساخته سینمایی سبحانی است که بر اساس فیلمنامه مشترک او و یزدان عشیری جلو دوربین رفت. فیلم به حوادث پس از زلزله بم اشاره دارد و در آن محمد رضا فروتن، هیلا اکرانی، رضا آشتیانی، ارسلان قاسمی و خلیل خواجه‌نظامی بازی کرده‌اند. "خاک سرد" در بخش میهمان بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد. تهیه کننده:رضااشتیانی

"خاک سرد" ادای دین به قربانیان زلزله بم;

"خاک سرد" ادای دین به قربانیان زلزله بم;


بازیگر نقش اصلی فیلم سینمایی "خاک سرد" رضا سبحانی بازی در این فیلم را تجربه‌ای متفاوت برای خود و آن را ادای دین به از دست رفتگان زلزله بم و در ستایش زندگی دانست.
هیلا اکرانی درباره حضور خود در این فیلم به خبرنگار مهر گفت: فیلمنامه "خاک سرد" قصه و فضایی متفاوت داشت. بعد از بازی در نقش زنی شهری در "تیک" به کارگردانی اسماعیل فلاحپور، حضور در فیلم سبحانی تجربه‌ای تازه برایم بود.

;

وی با اشاره به دشواری‌های کار در "خاک سرد" افزود: ما در بیابان‌های اطراف بم و گرمای 50 درجه کار می‌کردیم. اما قصه در زمستان می‌گذشت و باید لباس‌های زمستانی می‌پوشیدیم و در اتاق بخاری روشن می‌کردیم. در کنار این موارد نوع کار با یک درام شهری و آپارتمانی کاملا فرق داشت. نزدیک شدن به واقعیتی که در زندگی این آدم‌ها جاری است ساده نبود.

بازیگر "عروس رومشگان" درباره جنس بازی در "خاک سرد" گفت: فیلم فضایی واقعگرا دارد و بازی مورد نظر فیلمساز در قالب این فضا بود. تصویر ما از زندگی این آدم‌ها نزدیک به دنیای واقعی آنها و غم‌هایشان بود. بازیگر در این فضا باید به زندگی نزدیک شود و از خود فاصله بگیرد. من با صحبت با زنان روستایی و دقت در رفتارشان بازی‌ام را به آنها نزدیک کردم.

اکرانی که پدر خود را در حادثه زلزله بم از دست داده، ادامه داد: بازی در "خاک سرد" ادای دینی به قربانیان این حادثه تلخ بود. در تمام لحظه‌های بازی در فیلم به یاد پدر و دیگر افرادی بودم که جانشان را در این حادثه از دست داده‌اند. فیلم درباره این آدم‌ها و در ستایش زندگی است.

وی درباره تجربه همکاری با محمدرضا فروتن در "خاک سرد" گفت: بازیگران قبل از فیلمبرداری با هم تمرین نداشتند. اما زمان کار فروتن درباره نقش من را به خوبی راهنمایی کرد و بازی در کنار او تجربه‌ای خوب برایم بود. فیلمنامه در مقایسه با فیلم امتیازهای بیشتری داشت. اما متاسفانه فیلم در مرحله تدوین تغییر کرد و به شخصیت‌ها و روابط آنها لطمه خورد.

اکرانی در پایان درباره کم‌کاری خود در سینما گفت: اغلب پیشنهادها مجموعه یا فیلم طنز است. عجله‌ای برای کار کردن به هر شکل ندارم و مایلم نقش‌هایی خاص بازی کنم. به تازگی بازی در فیلم تلویزیونی "آهو خانم" به کارگردانی اکبر خامین را تمام کردم که در آن با ابوالفضل پورعرب همبازی بودم.

فیلم سینمایی عروس رومشکان ۱۳۸۰

عروس رومشکان

عروس رومشکانسال تولید : ۱۳۸۰
کارگردان : ناصر غلامرضایی
تهیه‌کننده : ناصر غلامرضایی
فیلمنامه‌نویس : مرتضی مختاری ـ ناصر غلامرضایی
فیلمبردار : حسن پویا
هنرپیشگان : رضا کیانیان ـ فرج علیپور ـ هیلا اکرانی -افسانه قاسمی ــ علیمردان عسگری عالم ـ مرتضی فلاحی ـ نورعلی لطفی ـ حسین یگانه ـ نورالدین اعلمی ـ شهرام فرهمند

«عروس رومشکان» در سینماهای تهران

 فیلم «عروس رومشکان» به کارگردانی ناصر غلامرضایی به جای «توکیو بدون توقف» در گروه سینماهای قدس به نمایش درآمد.

این فیلم که پیش از این «رومشکان» نام داشت محصول سال ۱۳۷۹ است و سال گذشته در بخش فیلم‌های میهمان جشنواره بیست و یکم نمایش داده شد.

«عروس رومشکان» داستان شخصی به نام امان مردانی را روایت می‌کند که چوپان میان‌سال اهل رومشکان است و هر روز گله مردم را به کوه می‌برد. یک روز غار شگفت‌انگیزی می‌بیند که صداهای عجیب و آوای یک زن از درون آن به گوش می‌رسد. وقتی به درون غار راه می‌یابد به آثاری باستانی از هزاره‌های پیشین برخورد می‌کند و یک تابوت مفرغی نظرش را جلب

چهره‌ها و حادثه‌ها

چهره‌ها و حادثه‌ها
سخت‌ترین پنجشنبه همه عمرم
هیلا اکرانی بازیگری را از بازی در فیلم« تلفن» آغاز کرده است و با این‌که تازه کار بوده، از همان ابتدا همواره نقش اول فیلم‌ها بوده است. او در سال1378در این فیلم بازی کرد و همین بهانه‌ای شد تا کارگردانان بسیاری به او پیشنهاد بازی بدهند. «هفت پرده» عنوان فیلم دیگر اوست که بلافاصله بعداز تلفن در آن ایفای نقش کرد. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به «شور عشق»، «عروس رومشکان»، «تیک»، «خاک سرد»، « آنسوی انتظار»، «فریاد سکوت»، «آهو خانم»، «پلاک 7»، «یازده و هفت دقیقه»، «خانه روباه» و «در انتهای خواب» اشاره کرد.اکرانی تصادف کرده است،حادثه دیده است و در زندگی با سختی‌ها و پستی و بلندی‌های بسیاری روبرو شده اما هیچ یک را به اندازه زلزله بم هولناک نمی‌داند.

تله فیلم خانه روباه

خبرگزاری فارس: تصویربرداری فیلم تلویزیونی «خانه روباه» به کارگردانی ایرج طایی در مهرشهر کرج ادامه می‌یابد.


«رضا آشتیانی» تهیه کننده در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: تصویربرداری تله‌فیلم «خانه روباه» را از اوایل هفته گذشته در تهران آغاز کردیم و با اتمام ضبط تصاویر در تهران، اوایل این هفته تصویربرداری را در مهرشهر کرج ادامه خواهیم داد.
وی ادامه داد: فیلم از یک داستان پلیسی ـ جنایی برخودار است و برای اولین بار فرماندهی عملیات آگاهی برعهده خانم سرگرد پدیدار (هیلا اکرانی) به تصویر کشیده می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: پس از وقوع چند قتل مرموز و عجیب در شهر و با توجه به پیچیدگی ماجرا، سرگرد پدیدار برای پیگیری پرونده وارد عمل می‌شود. اما این پرونده او و گروهش را وارد فضاهای پیچیده‌ای می‌کند و..

تله فیلم یازده و هفت دقیقه

ارسال به دوستان

با رضا آشتیانی، هیلا اکرانی، رامتین خداپناهی و...
فیلم‌تلویزیونی «یازده و هفت دقیقه» در شمال کشور کلید خورد

خبرگزاری فارس: فیلم تلویزیونی «یازده و هفت دقیقه» به کارگردانی «رضا حسنی» در شمال کشور کلید خورد.


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، «یازده و هفت دقیقه» عنوان تله‌فیلمی به کارگردانی و نویسندگی رضا حسنی و تهیه‌کنندگی رضا آشتیانی است که به تازگی در شهرک دریا کنار در بابلسر و فریدون کنار کلید‌ خورده است.
هیلا اکرانی،رامتین خداپناهی، نفیسه روشن، خسرو خانمحمدی، هوشنگ سالک، لیلا کریمی، زاهد اسدی، حکیم مرادیان، شهین عزیزی، با حضور رضا آشتیانی در این تله‌فیلم بازی دارند.
این تله‌فیلم قصه زنی به نام فرشته(با بازی هیلا اکرانی) است که درگیر یک بازی ذهنی و یک خواب هولناک می شود.
رضاحسنی پیش از این چند فیلم کوتاه را کارگردانی کرده و دستیار کارگردان و مشاور چند پروژه سینمایی بوده است.